fredag 3 juni 2011

Nu blev det lite nytta gjort....

Mannen klippte vår och grannens gräsmatta.... Grannen har nyligen haft en stroke så han är inte
så rörlig...
Jag har rensat hela vår häck av Ölandstok, vilken den andra grannen klippte ner helt i fjol...
så nu är det bara meterlånga maskrosor och tistlar som syns... rensat blomland och smultronland...
Så gissa om det bränner på mina händer, trots att jag hade handskar..
Känns skönt att det är gjort, nu är det växthuset kvar... men det får bli en mulen dag...
Det är nog 50 grader där inne nu...



1 kommentar:

  1. Japp, nu ska det säkert fungera, roligt tycker jag. Det är mycket att göra i trädgårdar denna årstid. Det kommer jag ihåg ifrån det vi hade villa. Men nu, på balkongen växer det inte så mycket ogräs. Jag saknar tomt ibland. Det kommer säkert några gråmulna dagar då växthuset kan få sitt. Kram Alabaster.

    SvaraRadera