tisdag 6 september 2011

Simones pippitröja och strumpor


4 kommentarer:

  1. Hej! Vilken härlig blogg du har! Jag såg att du hade varit inne hos mig och kikat, jättekul!!! Ja, jag säljer virkade bakverk när jag får beställningar, det blir mest till släkt och vänner. Det är alltid kul när folk gillar det man gör!

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Jag gör gärna bakelser, bara säg till vad du är intresserad av!
    Ja, nu för tiden blir det mest mindre saker - de blir åtminstone färdiga...:) Det finns ju liksom aldrig tillräckligt med tid till det där roliga!
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera
  3. Så fint, roligt att se. Du är så duktig.
    Hoppas att det är bra med dig.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev. Har du kvar mönstret på Bamsetröjan så skulle jag bli jätteglad om jag fick "låna" det av dig. jullan56@hotmail.com

    SvaraRadera