söndag 9 oktober 2011

Min orkidé...


4 kommentarer:

  1. Vilka fina mössor Du har gjort och vacker orkidé. Kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Vet Du jag har försökt jättelänge att skicka kommentarer till Dig & alldeles nyss lyckades det!!! Kram igendå ♥

    SvaraRadera
  3. Verkligen en vacker orkidé!
    Jag gillar dem för de behöver just ingen skötsel.

    Ser att det är Puerto Rico. Vi (mitt ex och jag) har haft en andelslägenhet där. Hotellet heter Puerto Calma Club. Det ligger väldigt vackert på bergssluttningen alldeles när man kommer in till Puerto Rico.
    Jag förstår att du vill åka dit.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Härligt!

    Jaha. Finns stugan kvar i släkten?
    Det är fint där ute mot Norrfällsviken. Men just där skulle jag inte vilja ha ett ställe. Det har blivit så exploaterat. Det är många som sålt sina stugor där för de tycker att det har blivit alldeles för mycket turister inpå knutarna.

    Jag har en brorsdotter och en brorsson son bor i Oslo :) Fin stad. Dock dyr att bo i.

    Ha det bra!

    SvaraRadera