tisdag 11 februari 2014

Hudikmössan i barnstorlek


6 kommentarer:

  1. Så sött.
    Ni är så duktiga du och din dotter.
    Vill önska dig en fin Alla Hjärtans Dag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Wiolettan....
      Hoppas Ni hade en fin dag också...
      Kramar!

      Radera
  2. Oj vad Ni är duktiga att sticka, beundrar alla som kan sticka så fina saker. Stickade lite för länge sedan, men sedan jag fick några stroke (för manga år sedan) tycker jag att vänsterhanden är lite mindre stark och det blir liksom mycket ojämnt. Om Du kikar in på min blogg, som jag så sällan skriver något på numera, kan Du se ett bårtäcke som "syjäntorna" i Svenska Kyrkan i London nu nästan har sytt klart. Vi har hållt på i över 3 år!!! Kram från ett ganska blött England. ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ska titta in där.. Jag är inte så ofta in på bloggarna heller..
      Här har vi fått snö nu igen.. vi har haft gröna gräsmattor länge..
      Kram och ha de bra!

      Radera
  3. Tittar in för att önska dig en trevlig helg.
    Varm kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma...
      Har i veckan varit och tagit prov på sköldkörteln, fått en nål genom halsen... Så nu väntar jag på svar på det och ev operation... Kram!

      Radera